Promjena se može dogoditi iz puno različitih razloga, od izazova rasta s kojim se organizacija susreće, zbog promjena na svjetskim tržištima, promjenama u strategiji, tehnološkim promjena, određenim procesima kod konkurencije, zbog pritiska klijenata ili promjene tržišta i sl. Prema istraživanju, organizacije prolaze kroz velike promjene u prosjeku svake 3 godine, dok se manje promjene dešavaju gotovo neprestano, a za to naravno nema naznaka u trenutnoj ekonomskoj klimi koja će to promijeniti. Prvi korak u izradi uspješne inicijative za promjenu, je razumjeti organizaciju i dati odgovarajuću inicijativu stvarnim potrebama organizacije. Važno je prepoznati da su organizacijske promjena u osnovi usko povezane sa promjenom ponašanja zaposlenika na određeni željeni način. Iako je svaka promjena jedinstvena, postoje vodstvene i upravljačke vještine, kao što su vizualiziranje, slušanje, postavljanje prioriteta, planiranje, pružanje povratne informacije i nagrađivanje uspjeha, a koji su neophodne za svaku uspješnu promjenu.
Jednako važno je i to, da se promjena ne shvaća generalno kao nešto negativno, nego da sve ono što nam okolina donese i s čim nas iznenadi, trebamo maksimalno iskoristiti. Promjene su svakodnevni dio života, i dobar menadžer si ne smije dopustiti da to utječe na tok rada njegovog poduzeća.
Nema komentara:
Objavi komentar